Kommunen vil i løpet av uke 2 sende ut purringer som har vært forsinket

Fosen-kommunene er i ferd med å komme ajour med fakturering og purringer på fakturaer. Den som har behov for å dele opp eller tilpasse betalingene kan kontakte Fosen Inkasso.

Fosen-kommunene har i 2023 hatt en omfattende oppgradering av sine systemer for økonomi og lønn med mer. Dette har tidligere medført noen forsinkelser i fakturering, som man nå har kommet ajour med. Etter dette har det vært en lengre forsinkelse i purrerutinene. Nå vil det derimot straks sendes purringer på fakturaene som mottakerne ikke har betalt til rett tid. Dette kan medføre noen større purringer, f.eks. for dem som har unnlatt å betale flere månedsfakturaer.

Kan tilpasse betalingene

Det er mulig å kontakte Fosen Inkasso, dersom man trenger å få delt opp betalingen, eller diskutere andre tilpasninger.

Her kan du kontakte Fosen Inkasso

eller via e-post til post@foseninkasso.no.

Man kan også ringe sentralbordet deres på tlf. 41 70 24 40, som er åpent på hverdager klokken 10.00 - 14.00.